Buscar este blog

viernes, 11 de noviembre de 2011

Popets amb patates

Avui us proposo una versió del pop amb patates, típicament gallec, substituint les potes del pop per popets sencers d'aquells que venen a les botigues de congelats, en bosses! 

M'encanta la tapa de pop amb patates. Quan vaig visitar galícia, me'n vaig fer un fart, ja que aquí no se'n fàcilment, sinó és que vas a un "xiringuito" de platja...Únicament en menjo a un restaurant gallec que hi ha a prop de casa, que el fan realment bo, però que també és realment car!

Així que un dia vaig pensar, com puc substituir el pop i que el plat quedi igualment deliciós? Fàcil!! Utilitzant popets congelts que venen a tots els grans supermercats o a les botigues de congelats. La preparació és molt simple i el gust insuperable. 

Utilitzem popets congelats perquè així ja se'ls ha trencat les fibres (no caldrà apallisa'ls com es feia antigament amb el pop) i ens assegurem que quedi un plat tendra i de fàcil mastegació!

Ingredients:

- Popets congelats
- Patates
- Pebre vermell i negre
- sal maldon
- oli oliva

Preparació:

1. Omplim una olla amb aigua, i quan estigui a punt de bullir, afegim els popets directament congelats i les patates trossejades.

2. Quan l'aigua començi a bullir, deixarem coure uns 20 minuts.

3. Escorrarem i ho servirem a un plat amanit amb sal maldon, pebre negre i vermell i un generòs raig d'oli d'oliva verge extra!!

A disfrutar!!


Una tapa senzilla per donar-li un respir al pop de sempre....

Que vagi de gust!!


11 comentarios:

  1. El pop amb patates i allioli és un plat tradicional dels pescadors de Badalona i segurament de molts pobles de la costa. Aquesta versió teva amb popets petits té una pinta genial i m'encanta el toc de pebre vermell. Jo, a vegades, n'hi poso un toc de la Vera i li dóna un punt fumat molt especial.

    Petonets!
    Anna

    ResponderEliminar
  2. Em sembla molt bona substitució, i és més ràpid de cuinar!! A mi també m'agrada molt el pop a la gallega i la veritat es que està molt car, no m'he fixat amb el preu d'aquest popets, es més barat?
    Té una pinta impressionant...
    Petonets

    ResponderEliminar
  3. Mai l'he fet amb popets però també compro el pop congelat, no em veig donant-li cops.
    Petons.

    ResponderEliminar
  4. esto es bueno como tapa, como plato, como sea.
    petons

    ResponderEliminar
  5. No tinc gens costum de cuinar el pop... ni del gros ni dels petits. M'apunto la recepta, que la trobo ideal per a una tapa original!

    ResponderEliminar
  6. Jo sóc mig gallega, així que a casa es molt típic que en mengem per nadal, i es que està molt bo, jo avegades m'en faig a casa amb pebre vermell del picant, es que està boníssim. Quan més bo es l'oli més bo quedarà el plat ;)

    ResponderEliminar
  7. Roser,m'encata el pop i aquesta recepta es una delicia,me l'apunt ara meteix.
    Un petonet molt gros.

    ResponderEliminar
  8. Que ricos siempre como pulpo no pulpitos se ven deliciosos
    besos
    http://mipasioncocinar.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  9. ¿Tapa, dices?. ¡Si yo me puedo comer la olla entera yo solita, jajaja!.
    Qué rico, y qué sencillo. Me encanta.
    Un besote.

    ResponderEliminar
  10. Sempre passa el mateix, quan anem de viatge i trobem alguna recepta que ens agrada fem els impossibles per cuinar-la...Una tapa deliciosa.

    ResponderEliminar
  11. Et copio aquesta recepta pel cap de setmana, tinc uns popets comprats d´ahir a la tarda, i així seran ràpids i gustosos. Petons i bon cap de setmana.

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!