Buscar este blog

jueves, 17 de noviembre de 2011

Ja ha arribat el meu AIG 2011

Ja està aquí, ja ha arribat!!!
Quan feia uns minuts que m'havia acabat de llevar, han trucat a la porta i allà estava, el meu paquet del meu amic invisible esperant-me!!!

Estava tant ilusionada que m'he posat nerviosa i tot a l'hora d'obrir els regals...com si fos una nena petita obrint el regal que conté la seva primera nina....és el que tenen les sorpreses, que et fan sentir feliç, innocent i vital, com una nena!

El meu AIG ha estat la Pepita, del blog "Cocina de ayer y de hoy". Com li ha passat a ella, mai ens havíem visitat abans, i gràcies al AIG hem tingut l'oportunitat de conèixer persones increibles!! Ja li he fet una ullada al seu blog i m'agrada molt, té plats senzills però especials, com els que a mi m'agraden! Una cuinera més a seguir i tant!!!

Al obrir el paquet (tremolant que estava) m'he trobat amb tots aquests colors, com les meves amanides que publico (plenes de colors i vitamines je je je).


I al obrir els paquets m'he quedat de pedra....quants regals....i tots m'encanten!!!!
Els regals han estat:

- Una carta de presentació presiosa que guardaré al meu calaix de records.
- Menjar fet per ella: - Mermelada de zarzamora (mai l'havia tastat, i m'ha encantat)
                                - Membrillo (justament en volia comprar, ja no cal. Pepita, que sepas que haré buenas    recetas con este membrillo, ya lo verás ;))
                                 - Unes rosquilles també delicioses (guauuuu quins esmorzars em faré aquests dies)
- Colorants alimentaris (que em van com anell al dit, perquè fa temps que en volia comprar perquè vull provar de fer un pastís fondant, i mai em decideixo...o sigui que gràcies a la Pepita tinc l'excusa perfecta)
- Cors de sucre per guarnir el pastís fondant que faré, ho prometo!!!


A més a més, a part del menjar (que està molt i molt bé), també m'ha regalat:
- 2 tovallons de cuina. M'encanten perquè el color que tenen lliga perfectament amb el màrmol de la meva cuina (és vermell vermell)
- Dues manoples, una de silicona i una altra de roba. Perfecte per evitar cremades,que en sóc una experta.
- Un motlle per glaçons amb forma de ninot de neu, ideals pels còctels i ponches de nadal!!
- Una caixa metàl·lica per guardar galetes, amb receptes de postres dins!! Més idees uueee!!!
- Dos sabors d'aromes diferents fets per ella!! (i jo en faig col·lecció, tot i que ella no ho sabia ho ha encertat! Ma mare sempre me'n compra quan visita fires medievals, i en tinc una bona col·lecció)


I això és tot. De nou donar les gràcies a la Pepita per aquests regals tant encertats. I a la Joana, per organitzar-ho tot!! Que ha de ser una feinada.

El meu primer AIG ha estat una sorpresa molt agradable, esperaré al següent amb moltes ganes!!!

Ara toca disfrutar-los!!! MOLTES GRÀCIES DE NOU!!!

13 comentarios:

  1. Quina sort tots el regals fantàstics ara a disfruta'ls petons
    http://mipasioncocinar.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. quants regalets nena!!!! ;) ara a gaudir-los. Petonets

    ResponderEliminar
  3. Millor que el dia de Reis! ;)
    Petonets
    Sandra

    ResponderEliminar
  4. Que divertit que te que ser!! Quans regalets i que xulos!!

    ResponderEliminar
  5. Qué chulos los regalos, ahora a disfrutar y a hacer más cositas. Besos

    ResponderEliminar
  6. Qué de regalos Roser, ahora a disfrutarlos,
    Besitos

    ResponderEliminar
  7. Quina pasada de regals,son molt xulos tots,ara toca disfrutar.los¡¡¡
    Molts petons guapa.

    ResponderEliminar
  8. Qué suerte, guapa, ¡estupendos regalos!.
    Que los disfrutes.
    Un besote.

    ResponderEliminar
  9. Són uns regals maquíssims, que els disfrutis!

    ResponderEliminar
  10. Els estic disfrutant....sobretot el menjar, ja que queden rosquilles i la mermelada va baixant!! Hauré de frenar....petonets

    ResponderEliminar
  11. ROSER ..que ilusion descubrir lo que nos mandan ...probar cosas diferentes y participar entre amig@s ..disfrutalo ..el mio también lo tengo publicado hoy ..besos MARIMI

    ResponderEliminar
  12. Hola Roser!! Me alegro que te hayas pasado por mi blog y que te hayan gustado los regalitos!!disfrutalos mucho!!
    Nos veremos por aquí.
    Besos

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!