Buscar este blog

lunes, 16 de julio de 2012

Canelons frescos d'ensaladilla russa

Què us sembla menjar canelons a l'estiu??? Molta calor, oi?? 

I si us digués que són els canelons més lleugers, frescos, fàcils i bons que mai heu tastat?

Aquest plat me'l preparava la meva mare quan em negava a menjar verdura.....en aquells temps...... i si mai l'heu tastat, heu de fer la prova perquè repetireu i repetireu. És un plat ideal per tenir fet quan torneu d'un dia a la platja o a la piscina. El treieu de la nevera, ben fresquet, i a menjar!! Agrada tant a petits com a grans i només necessiteu 10 minuts per coure la verdura. 

Som-hi!!

Ingredients:

- Pernil dolç
- Ensaladilla russa
- Tonyina en conserva
- Olives
- Maionesa

No poso quantitats ja que és més o menys a ull, segons quants sigueu i la gana que porteu a sobre!


Preparació:

1. Feu bullir l'ensaladilla fins que estigui cuita. L'escorreu bé i la poseu a un plat juntament amb la llauna de tonyina, les olives trinxades i la maionesa al gust.

2. Un cop tenim la farsa amalgamada amb tots els ingredients, farcim el pernil dolç amb aquesta, formant una espècie de canelons. Els disposem un al costat de l'altre i cap a la nevera, a refresca'ls fins al moment de consumir-los.

No em direu que no ha estat fàcil!! Jo els he servit amb salsa de tomàquet a la base, i la resta d'ensaladilla que m'havia sobrat pels voltants del plat, a modo de decoració.

També hi podeu posar ou dur, cogombre, tomàquet....tot el que tingueu a casa o la vostra imaginació pugui donar de sí!

Bon profit!

27 comentarios:

  1. Quina proposta més estiuenca i bona Roser, veig que la teva mare et preparava uns plats ben suculents perquè t'animessis amb la verdura! :)

    ResponderEliminar
  2. Estas son las comidas que apetecen ahora.Muy rico.

    ResponderEliminar
  3. esto me sensacional para comer ahora mismo uhmm...
    peto

    ResponderEliminar
  4. Roser ,faciles ,rapidos y estupendos para el veranin ,ademas que tienen que estar buenisimos
    besinos

    ResponderEliminar
  5. Mira que he vist canelons de coses però d'ensaladilla és la primera vegada! Ai, les mares, se les han de pensar totes.
    Petons.

    ResponderEliminar
  6. MMm n'he menjat algun cop i m'encanten en diverses versions i m'encanten!! Amb ensaladilla ho veig molt versàtil, ho provaré! Petons

    ResponderEliminar
  7. això ha d'estar boníssim!!!
    Una manera diferent de presentar la tan "socorrida" ensaladilla russa!
    Ptnts
    Dolça

    ResponderEliminar
  8. pasate por nuestro blog tenemos un premio para ti
    http://elmagoylabruja.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Es justo lo que apetece comer hoy, Roser, bien fresquitos. Por aquí nos estamos achicharrando
    Besitos

    ResponderEliminar
  10. Roser, m'has fet pensar que fa anys que no en menjo. Una amiga meva els feia així i els guarnia amb pinya. Molt ben presentats, sí senyora!
    Nani

    ResponderEliminar
  11. Que cosa mas sencilla y deliciosa!!!
    Me encanta tu receta.
    Un besazo

    ResponderEliminar
  12. Roser, una recepta fantàstica i molt senzilla. El meu nen menja molt bé la verdura, encara que el pernil dolç no li agrada gens (sí, una mica extrany, jeje), així que provaré a veure si tinc sort..
    Un petó.

    ResponderEliminar
  13. Estupendos para estos días calurosos!
    Un besito linda
    http://janakitchen.blogspot.com

    ResponderEliminar
  14. Ya ni me acordaba de estos canalones! que fresquitos.. Bss

    ResponderEliminar
  15. Molt bona! Aquesta l'haig de provar de fer a casa
    Marta

    ResponderEliminar
  16. Quina idea per l'estiu! Bé, jo ho menjaria també a l'hivern... Han de ser boníssims! Idea apuntada (i jo quan dic que me l'apunto, vol dir que ho faré! jejje).

    PETONASSOS!!

    ResponderEliminar
  17. una bona alternativa per presentar l'amanida rusa!!! ;) petonets guapa

    ResponderEliminar
  18. Ya te estoy copiando la receta para llevarla a una cena con los amigos el sábado. Me encanta! Yo rellenaba pimientos, tomates... con la ensaladilla, pero estos canelones son una delicia y seguro que una sorpresa para mis amigos. Gracias bombón

    ResponderEliminar
  19. Ara a l'estiu aquest canelons lleugers i frescos molt i molt be.

    ResponderEliminar
  20. Una maravilla de idea. Al leer canelones al principio, no sabia como podias cocinar los canelones con la ensaladilla rusa por lo de la mayonesa, pero claro la idea de hacerlos con jamon york es una maravilla.
    Te han quedado de lujo.

    ResponderEliminar
  21. Pues a mi me encanta tu propuesta, sencilla y poco calorica.Besos y geacias

    ResponderEliminar
  22. Mira, com el meu blog no em deixa respondre't... ho faré per aquí:


    Exacte! I aqui li faci gràcia, millor per ell! jejeje Prova la focaccia ... és "resultona" i molt bona!


    És cutre però no vull que pensis que no et responc! :S

    Petonet!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jeje tranquila que no ho pensaria això!!! merci per la recepta de la focaccia!!! la tinc ben guardada per ben aviat!! ;-)

      Eliminar
  23. Quan he llegit lo de no poso quantitats ja que depen de... M'he imaginat a mi tornant d'un dia de platja, de sol, calor, i aigua i em posen una safata d'aquestes davant i... crec que la quantitat sempre quedaria curta!!!

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!