Buscar este blog

jueves, 26 de abril de 2012

Truita de patates xips express

Ja sabeu que em van les receptes "express". Aquesta d'avui és una truita de patates que es fa amb un quart d'hora de rellotge, calculat!

Heu tastat mai una truita feta amb patates xips de bossa??

Us asseguro que qui la prova no ho endevina! Té el mateix gust que la truita de patates clàssica. I és tan rápida de fer, que no teniu excusa!! Les quantitats no us les poso perquè és a ull. Més o menys us puc guiar dient-vos que 4 ous admeten aproximadament més de ½ bossa de patates.

Ingredients:

- Ous
- Patates xips SANTO REINO
- Oli d’oliva HOJIBLANCA
- Ceba (opcional)

 
Procediment:

1.       Si voleu que la truita tingui ceba, només l’heu de saltejar a la paella amb una mica d’oli i sal fins que estigui tova i daurada. La podeu tenir feta del dia anterior i guardar-la a la nevera.

2.       Agafeu els ous que tingueu a la nevera i els bateu bé, si pugen una miqueta molt millor, la truita quedarà més esponjosa. 


3.        Obriu una bossa de patates i aneu trossejant amb les mans les patates directament sobre la barreja d’ous, fins que quedi una massa ni espessa ni líquida, ho notareu. Com en la foto:


4.       Afegim la ceba a la barreja, si volem la truita amb ceba, i la quallarem a la paella, amb una mica d’oli, volta i volta, intentant deixar-la lleugerament crua per dins.

5.       Mentre es qualla la truita prepareu una amanida verda en un plis plas!


Heu vist que esponjosa i bonica que queda?? Aquesta no li vaig posar ceba perquè no tenia prou temps.

Tampoc cal posar-hi sal perquè les patates xips acostumen a ser bastant salades.

És un àpat ideal per un dia amb presses!!

Bon profit!!

28 comentarios:

  1. Fa molt bona pinta, Roser! Va ser la primera recepta fàcil que va fer el Ferran Adrià i trobo que és molt resultona! Petons

    ResponderEliminar
  2. Cómo me gusta el nombre... truita suena mucho mejor que tortilla!

    ResponderEliminar
  3. Aqesta truita desde que li vaig veure al mestre Adrià, que quan no tinc temps per fer patates, cau, ja que és bona i super fàcil :-)

    Petonets!

    ResponderEliminar
  4. Roser ,esta tortilla rapida tiene que estar muy buena ,la tendre que probar ,si señor
    besinos

    ResponderEliminar
  5. Roser, aquesta truita la fa també el millor cuiner del mon el Ferran Adria...
    Doncs tu deus esser la millor cuinera del mon??
    ;)

    ResponderEliminar
  6. Jo en vaig fer una variant amb les patates Jamón jamón, que sempre m'han xiflat, però no em va triumfar gens. Amb patates de bossa normals queda més bé, però jo on estigui la normal...

    ResponderEliminar
  7. Pues no la he probado, pero le tengo muchas ganas. La tuya se ve estupenda, jugosita como a mi me gusta. Besiños.

    ResponderEliminar
  8. Fa temps que tinc pendent provar una truita així, tothom diu que queda molt bona.
    I aquestes també són les meves receptes preferides, je je je...

    ResponderEliminar
  9. No l'he provat mai, i diuen que no està gens malament no? Petons!

    ResponderEliminar
  10. No fa pas gaire la vaig fer a casa, sense dir-li res a el meu xicot, i va colar! Que bona, jo la vaig fer amb ceba.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  11. Ja ja ja! li vaig veure fer al Ferran Adrià i vaig pensar... dolenta no deu quedar. Vaja que hem vaig animar, queda bona, la veritat, només per la seva originalitat val la pena fer-la, oi? tot i què jo hem quedo amb la tradicional ji ji ji. Petons guapa.
    www.miscositassrv.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. no n'he fet mai, però si que l'he vist molts cops! segur que queda molt bé. petonets

    ResponderEliminar
  13. Nunca la he probado pero la verdad es que he oído maravillas de esta tortillita
    Besitos

    ResponderEliminar
  14. Havia sentit a parlar algun cop d'aquesta truita pero em feia molta gracia i no m'havia parat mai a pensar que realment quedés bona. Veient la pinta de la que has fet tu ja m'has convensut i la provaré! Petons

    ResponderEliminar
  15. HE PROBAT AQUESTA TRUITA I QUEDA GENIAL

    ResponderEliminar
  16. Roser; A la "mili" ho feiem també, i quedava molt bé... algún que altre mariner, ho feia tirant els ous dins de la bossa de plàstic, ho remanava i després ho tirava a la paella.
    Que vagi de gust Roser¡¡ :-D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajja m'ha fet molta gràcia el teu comentari!! quines experiències, oi?? mercii petons!

      Eliminar
  17. La truita m'agrada per anar canviat els estils, tot i que haig d'aclarir que em jugo un pèsol a que no és un invent de Adrià.

    Però vaja, aixó és el de menys, es clar :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. a mi també em sona que ell la va patentar pero la creació va ser l'algú altre.....tot i qur com dius, aixo és el de menys!!

      Eliminar
  18. Quan la vaig tastar la primera vegada t'he de dir que no les tenia totes però és veritat, és boníssima!
    Petons i bon cap de setmana.

    ResponderEliminar
  19. He sentit parlar de les truites de xips, però no n'he fet mai. Igual la faig avui al migdia quan arribi a casa, que no tinc ganes de ucinar molt, ni gaires ingredients, i té molt bona pinta :)
    petons

    ResponderEliminar
  20. Jo també havia sentit la recepta de la boca de l'Adrià, però crec recordar que ell deia que no l'havia inventat. Ves a saber.
    Serà qüestió de provar-ho, però ho tinc complicat amb una filla amb intolerància lleu a l'ou :-(

    ResponderEliminar
  21. Roser guapa,mai la he testat aquesta truita,pero la vaig tan bona que ma has fet ontes.
    Un petonet molt gran preciosa.

    ResponderEliminar
  22. super truita Roser
    bon cap de setmana
    peto

    ResponderEliminar
  23. Algún día me animare a hacerla, ya que tiene una pinta impresionantes y por lo que leído sobre ella.
    Un besote

    ResponderEliminar
  24. A partir de ahora se acabó freir patatas, y te digo más, viendo como te ha quedado...voy a atreverme con los cheetos y los doritos...
    Besotes guapa, te quedo de lujo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yo algun dia tambien me atreviré, a ver que pasa...jajja besos

      Eliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!