Buscar este blog

domingo, 15 de abril de 2012

Risotto de xocolata blanca i baies de goji

Vet aquí la meva proposta dolça amb arròs pels meus nois de la Recepta del 15!!

L'arròs és el cereal més consumit al món. I al ser de sabor neutre, ens permet cuinar-lo amb qualsevol ingredient que ens imaginem.

La recepta que us presento s'assembla a l'arròs amb llet clàssic però no és així, ni molt menys, aquesta recepta el supera, ho prometo!! I sino us ho creieu ja sabeu, apunteu els ingredients:

Ingredients (per a dues cassoletes):

- 80 g d'arròs blanc ecològic INT-SALIM
- 300 ml de llet vegetal (soja, avena, arròs, atmetlla...)
- 1 baina de vainilla
- 1 culleradeta de mantega
- 40 g xocolata blanca
- 10 g baies de goji


Preparació:

1. Posem un cassó al foc amb una mica de mantega i l'arròs. Donem unes voltes i, seguidament, afegim una mica de llet vegetal i la baina de vainilla tallada per la meitat.

2. Remenarem constantment, i quan l'arròs vagi absorbint la llet, anirem evocant-ne més, per donar-li la melositat i consistència d'un risotto.

3. A mitja cocció (als 10 minuts aproximadament) hi afegirem la xocolata blanca i les baies de goji.

4. Deixarem coure l'arròs fins que estigui tou, uns 20 minuts en total, sempre afegint més llet si fos necessari. I, finalment, emplatem el nostre risotto dolç.

Decorem amb la baina de vainilla i unes fulles de menta....!!



Un consell:  feu el doble de les quantitats que us presento, produeix una addicció imparable!!

Si no teniu baies de goji, podeu afegir panses, orellanes, maduixes deshidratades....el que tingueu al rebost o fins allà on pugui arribar la vostra imaginació!

No és necessari que hi afegiu sucre, la xocolata, la llet i les fruites deshidratades ja són suficientment dolçes pel meu gust....però "contra gustos....".

Bon profit!!

32 comentarios:

  1. Ja esperava la teva proposta dolça i no m'has decepcionat pas! Saps que la meva primera idea va ser fer un risotto de xocolata? Ha de ser una delícia!
    Moltes gràcies per participar (de nou) guapa!
    Petonets
    Sandra

    ResponderEliminar
  2. Doncs ni he provat mai un risotto dolç ni he provat les baies de goyi, veig que m'haig de posar al dia :-)

    Petonets!!

    ResponderEliminar
  3. Xocolata i baies de goyi?? Aquesta recepta me l´apunto per fer-la. Estàs superaprovada.

    ResponderEliminar
  4. uf, impressionant, no? això ho faré segur, quin pecat, artista!

    ResponderEliminar
  5. Vaig estar a punt de fer un risotto dolç... aquest fa bona pinta!! té bon coloret!

    ResponderEliminar
  6. Roser un arroz diferente y estoy segura que riquisimo con ese toque del chocolate
    besinos

    ResponderEliminar
  7. Roser, original y sorprendente, a mas no poder.
    Un besazo linda
    http://janakitchen.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Quina bona idea!!! m'encanta posar-hi la xocolata blanca i el toc del goji li deu quedar de meravella. Molt bé per aquesta recepta!!! Petons

    ResponderEliminar
  9. Madre mía Roser, eso debe ser un empezar y no acabar. Qué cosa más rica
    Besitos

    ResponderEliminar
  10. Un arròs amb llet molt original i segur que molt més bo! El toc de la xocolata blanca deuquedar espectacular!

    ResponderEliminar
  11. Uau! Aquest arròs és genial, Roser!! Com m'agraden les baies de gogi... i a sobre hi has posat xocolata blanca a l'arròs!! Ja m'ho crec que superi el "cutre" arròs amb llet que faig jo... he he. Petonet!

    ResponderEliminar
  12. que buena combinación Roser,y si ademas crea adicción mejor¡¡
    peto

    ResponderEliminar
  13. Que risootto tan apetitoso, Roser, se ve en su punto justo, me encanta.

    un besazo, guapa y buena semana

    ResponderEliminar
  14. Super original la recepta!!! L'arròs amb llet no m'agrada però potser amb la xoco blanca que m'encanta...

    ResponderEliminar
  15. Nena aqui t'has ben lluït ehh!!! Quina delicia tan gran!!! M'he sorpés un munt, tens unes idees tant bones!!! Petons

    ResponderEliminar
  16. Ohh, qué combinación tan magnífica, es totalmente novedosa, hay que probarla!!!

    ResponderEliminar
  17. L'arròs amb llet m'agrada molt, aquest és molt original.
    Em falta tastar les baies de goji.
    Petons.

    ResponderEliminar
  18. mmm, quina bona pinta! Segur que és molt bo, tant per esmorzar, o per un bon berenar calentonet...me l'apunto!

    ResponderEliminar
  19. aquest risotto té tots els ingredients perquè m'agradi. Bé, les baies de goji no les he tastat mai, però m'encantaria fer-ho!
    Marta

    ResponderEliminar
  20. Para los que nos gusta el dulce esta es una propuesta perfecta, con ese chocolate blanco y el toque de vainilla, ya me estoy apuntando este original risotto

    Abrazos y buena semana

    ResponderEliminar
  21. Tiene una pinta deliciosa tu risotto!! besos

    ResponderEliminar
  22. Nena, quin risotto més exquisit!!!! No ho dubtem, que supera l'arròs amb llet ;)

    ResponderEliminar
  23. que convinacion tan genial esto hay que probarlo
    besitos

    ResponderEliminar
  24. GUAUUUUUUUUUUU!!!! això té una pinta espectacular i molt original! m'agrada molt. A al mer.... la setmana light je je je. Gràcies per aquesta aportació guapa. Salutacions.
    www.miscositassrv.blogspot.com

    ResponderEliminar
  25. Delicioso Roser, lo haré tal cual, las cosas muy dulces ya no me gustan tanto como antes. Un beso

    ResponderEliminar
  26. Com deu ser de bò !!!!!m'agrada !!!!!
    Petonets.

    ResponderEliminar
  27. ohhhhhhhhhh que original este rissoto, sin duda los bordas los risottos.
    Un besote

    ResponderEliminar
  28. tiene buena pinta ese rissoto aunque yo las bayas no las puedo tomar, se me ocurre que en su lugar le irian bien unas pasas


    ¡¡besos¡¡

    ResponderEliminar
  29. ¡tiene muy buena pinta!
    http://paradisinfo.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  30. Que original niña, y que pinta, me ha encantado este postre, te felicito Roser
    Petonets

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!