Buscar este blog

viernes, 23 de marzo de 2018

Aperitius i altres productes Maheso

Us agrada menjar congelats?
Jo, sincerament, disfruto molt més cuinant i elaborant plats amb ingredients que venen de l'hort, però he de reconèixer que tinc el meu "fons d'emergència".

Per exemple, el peix no sempre el compro fresc, ni la verdura (com l'ensaladilla russa), ni els aperitius, com el que avui us presento, de la marca Maheso.

I és la que la vida d'una mare treballadora és més complicada del que em pensava, i costa trobar temps (sobretot temps per mi, impossible). Per això a vegades, si no tinc ganes de cuinar, agafo el recurs fàcil.

El primer plat que us presento són uns FIDEUS ORIENTALS YAKISOBA. Aquests em van anar genial per endur-me'ls a la feina un dia que va ser impossible entrar a la cuina! 3 minutets al microones i llestos per menjar!
Jo li vaig posar el meu toc i hi vaig ficar uns granets de pinyonets crus per donar-li el toc "cruch" i de grasa saludable. 


El diumenge, com a aperitiu, vaig decidir fer un sortit de productes Maheso, però amb el meu toc, està clar.
Vaig fer un PIT DE POLLASTRE CRISPY al estil Kentucky, però els vaig coure al forn!! Super fàcils de fer i molt bons, sense ni gota d'oli!
Jo els vaig acompanyar amb una salsa de tomàquet amb caràcter. Mireu la recepta:


Ingredients:

- 2 cullerades de salsa de tomàquet casolà
- 3 tomàquets de penjar madurs
- 1 trosset de guindilla
- 1 grapat de nous de macadàmia
- espècies: comí, orenga, pebre vermell
- Oli 
- Sal

El procediment és ben senzill: Es trituren tots els ingredients i a sucar-hi el pollastre kentucky!!!

A més a més també vaig voler preparar les TORTES DE BACALLÀ. Són semblants als bunyols de bacallà però aplanats. En aquest cas els vaig fer a la planxa, amb molt poc oli, i van quedar molt cruixents. 

I com sempre, els vaig acompanyar d'un allioli d'alvocat amb alls negres. Ja que l'all negre està tan de moda vaig voler improvitzar i va sortir una salsa ben bona.

Ingredients:

-1 alvocat madur
- 3 alls negres
- suc de llimona
- 2 cullerades d'oli
- 2 cullerades d'aigua
- Sal
- 2 cullerades de sèsam negre

Triturem tots els ingredients.


Així que ara només em falta tastar les altres dues novetats: els bunyols de bacallà i les croquetes de carn sense lactosa.

Aquest últim especialment m'interessa ja que jo cada vegada menjo menys làctics, i m'agrada tastar productes d'aquest estil.


Us aniré explicant el que vagi provant, tot i que ja sabeu que les meves receptes seràn 90% verdes i elaborades per mi de principi a fi!!

Però donar idees sempre és una bona manera de menjar de tot!

Bon profit!


2 comentarios:

  1. Molt bones idees per menjar aquests productes.
    Les croquetes a casa ens van sorpendre, ja que estàn molt bones de sabor.
    A mi em falten els Yakisoba per tastar, no trigaré.
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. Sempre va bè tenir aquets productes a la nevera,

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!