Buscar este blog

viernes, 22 de febrero de 2019

Lassanyes Maheso

Doncs avui us torno a presentar més lassanyes que han llançat la marca Maheso al mercat.

La veritat és que m'han tret de més d'un "apuru", sobretot quan arribo a casa per dinar i necessito alguna cosa ràpida que fer-me, i evitar picar mentre cuino.

La quantitat és la ideal, perquè et sacia però no et sents molt pesada.

Avui us porto:

La Moussaka d'albergínia, per mi la meva preferida:


M'encanta la barreja albergínia amb carn picada, és una de les meves mescles preferides, i més saludable que la pasta!!

Si us agrada el sabor de la salsa barbacoa (a mi no m'agrada gens, aquesta lassanya se la va menjar la meva parella que li agrada molt), us presento la lasanya barbacoa, de carn, verdures i salsa.


I aquí la lasanya pels més formatgers, la de 4 formatges!!
La olor que deixa a tota la cuina és sublim!


Bon profit!


1 comentario:

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!