Buscar este blog

lunes, 22 de enero de 2018

Paté d'olives negres, o tapenade

Ja sabeu que m'encanta dipejar!! 

Avui us porto una recepta d'un paté d'olives negres que a mi m'apassiona!! Això si, és una feina de xinos!! No vegis la feina que dur haver de treure el pinyol d'un pot d'olives negres, de les bones!!! Però és que val la pena...

Amb 4 ingredients feu un aperitiu immillorable!!

Ingredients:

- 120 g d'olives negres amb pinyol
- 2-3 culleradetes de tàperes
- 1 all petit
- oli d'oliva verge extra


Preparació:

1. Començem fent la feina de xinos, traient els pinyols de totes les olives negres.

2. Ara ja vé el pas fàcil, triturar-ho tot amb l'ajuda d'una batedora. Poden quedar trossos grandets d'olives, així farà el paté més rústic.

A disfrutar-lo amb unes bones torradetes....

Bon profit!

9 comentarios:

  1. M'agrada molt la textura que t'ha quedat i encara que fa una mica de mandra treure els pinyols desprès s'agraeix.
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. T'ha quedat de -10-
    A casa ens agrada molt.

    ResponderEliminar
  3. Después del trabajo de quitar los piñones, viene la recompensa,exquisito paté.
    petons

    ResponderEliminar
  4. Sempre el compro fet però tinc curiositat per fer-lo jo algun dia! Prenc nota de la teva recepta!
    Petonets,
    Olga

    ResponderEliminar
  5. Què bo, m'encanta! Jo en vaig fer un amb olives verdes i pistachos, aquest nadal, i va ser un èxit!

    ResponderEliminar
  6. Roser que rico es el tapenade y a ti te quedo genial
    besinos

    ResponderEliminar
  7. El compro fet per mandra a espinyolar les olives 😂😂😂😂
    Deu servir el gadget de treure els pinyols a les cireres, veritat?
    A veure si m'animo😉
    Ptnts
    Glòria

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. suposo, però jo no tinc ni això!! tot és qüestió de paciència. Si t'hi poses tot mirant un programa de tv entretingut, se't passarà més ràpid! :) petons

      Eliminar
  8. Porta feina a despinyolar però què bo!!!

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!