Buscar este blog

lunes, 8 de mayo de 2017

La meva amanida preferida

Potser us semblarà que sóc una clàssica, però la meva amanida preferida és la de cabra de tota la vida amb pipes! La barreja m'apasiona i en menjaria cada dia nit i dia.

El meu truc és posar-hi alvocat i una vinagreta de mel molt suau. Ah! I el formatge ha d'estar caramelitzat! Heu volgut caramelitzar formatge i al final us queda mig formatge a la paella enganxat? Doncs jo tinc un truc que va molt bé: proveu a congelar la peça, i quan sigui l'hora de menjar la poseu sobre la paella super calenta, sense oli ni sucre ni res, i mentre es torra per una cantó i per l'altre, s'escalfa l'interior del formatge i no us queda congelat ni tampoc es desfà. És un truc que va molt bé, apunteu-vos-lo!!!

Ingredients:

- 2 grapats de ruca i canonges
- 1 tomàquet madur
- Mig alvocat
- Pipes de girasol i de carbassa
- Espàrregs blancs
- Formatge de cabra

- Crema balsàmica de mòdena

PER LA VINAGRETA:

- 2 cullerades d'oli d'oliva verge extra
- 1 cullerada de vinagre
- 1 culleradeta de mel


Preparació:

1. Posem la ruca i els canonges al llit del plat. Per sobre el tomàquet a daus, amb l'alvocat a daus també i els espàrregs.

2. Dorem les pipes a una paella sense oli. Un cop daurades ho afegim a l'amanida.

3. Finalment daurem el formatge de cabra a una paella volta i volta fins que quedi ben torrat. Ho afegim a l'amanida i tirem una mica de crema balsàmica sobre el formatge.

4. Amanim l'amanida amb la vinagreta emulsionada d'oli, vinagre i mel.

Tot un plaer pel paladar!!

Bon profit!

7 comentarios:

  1. Roser , una ensalada estupenda , que rica se ve
    besinos

    ResponderEliminar
  2. No m'extranya gens que t'agradi tant, es una amanida que no cansa. Bon truc el del formatge de cabra.
    Petons.

    ResponderEliminar
  3. Una buena y bien combinada ensalada.
    peto

    ResponderEliminar
  4. Entiendo que sea tu preferida, es que este queso le da un toque estupendo, por cierto, probaré tu truco para que no se me pegue a la sartén

    Petons!!

    ResponderEliminar
  5. Jo hi trec l'alvocat i hi afegeixo alguns frutis secs i també tinc la meva amanida preferida, jajaja. Bonissima

    ResponderEliminar
  6. Les amanides admeten de tot però per mi el formatge no hi pot faltar...amb aquest ingredients nonpot fallar!!peto

    ResponderEliminar
  7. Jo sóc molt d'amanides i no podria triar-ne només una, però si porta formatge de cabra passa directament al top 5, m'encanta!! petonets!

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!