Buscar este blog

lunes, 22 de mayo de 2017

Croquetes de remolatxa

Sabeu que NO m'agrada gens la remolatxa?? Diuen que si menges un producte 5 vegades seguides, a la sisena t'agrada.

Bé, jo no ho he provat, tot i que si que he fet molts experiments amb la remolatxa. He fet cremes, amanides, purés i croquetes com en aquest cas. He de confesar que m'ho he pogut menjar, però no és el meu plat preferit!

Aquestes croquetes van ser una de les primeres receptes, i he de dir que m'agraden. Però m'agraden perquè estan una mica disfressades amb formatge de cabra, el meu formatge preferit! Si us agrada el gust de la remolatxa, triumfareu segur!!

Ingredients:

-250 g remolatxa cuita
- 70 g llet (en el meu cas era beguda d'arròs)
- 50 g farina (en el meu cas era farina integral d'arròs)
- 50 g formatge de cabra
- 25 g oli d'oliva
- Nou moscada
-Sal
- Cibulet

Per empanar: Farina, ou i pa ratllat
Per fregir: Oli



Preparació:

1. Es trituren tots els ingredients amb l'ajuda d'una batedora.

2. Posem la massa a una paella o cassó al foc directament i ho deixem coure uns 15-20 minuts, fins que veiem que es desenganxa de les parets. Heu de remenar constantment i a foc baix.

3. Deixem refredar la massa per poder formar les croquetes.

4. Un cop freda la massa empanem les croquetes amb farina, ou i pa ratllat i ho fregim a una paella amb oli abundant.

5. Deixem escórrer amb paper de cuina i a disfrutar-les!!


6 comentarios:

  1. Igual necessites més de cinc vegades.
    Molt originals les croquetes de remolatxa, el formatge de cabra em sembla molt bo també.
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. Jo tampoc sóc molt fan de la remolatxa... però no he arribat a donar-li 6 oportunitats, així que m'hi hauré de ficar. Així en croquetes i amb el formatge estic segura que tampoc els faria un lleig. Un petó!

    ResponderEliminar
  3. Tots tenim els nostres aliments límit i no se si a vegades cal provar-ho 6 vegades ;))) Si no t'agrada no t'agrada! Tampoc passarà res! :D Però sí que seria una pena no intentar-ho amb aquestes croquetes!! Han de ser molt bones amb el formatge! I ben originals!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Roser , super originales y seguro que riquisimas
    besinos

    ResponderEliminar
  5. Roser, super originales y seguro que riquisimas
    besinos

    ResponderEliminar
  6. Es un gust tan peculiar que jo crec que o t'agrada molt o la odies. A casa meva tampoc acaba de fer perque té un sabor massa terrós. A mi m'encanta, mem faría gràcia probar aquestes croquetes, segur que el sabor de cabra ajuda!

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!