Buscar este blog

lunes, 26 de mayo de 2014

Flam de coco

Mai us ha passat que obriu una llauna de llet de coco per fer una salsa, o una pinya colada.....i després no sabeu com gastar-la???

Doncs aquí us dóno una solució super ràpida i vegana!! Si si, pels vegans més vegans!!

Ingredients (per a 8 flams):

- 1 l llet de coco
- 4-6 cullerades de sucre (segons el gust)
- 1 cullerada d'agar agar en pols

- Caramel (opcional, però recomenable)


Preparació:

1. Posem la llet de coco en una cassó al foc, amb el sucre i l'agar agar. Remenem constantment fins que aquest començi a bullir. Deixem bullir 2-3 minuts a foc lent i ja ho podem evocar als recipients per flams, sobre el caramel líquid (si es vol comprar fet o fer-lo a casa).

2. Deixem refredar

I a disfrutar-lo!!

Hi ha qui li afegeix unes cullerades de coco ratllat, jo no en tenia però segur que li emfatitza el gustet de coco!!

Pels amants del coco, aquest és un postre fantàstic, saníssim i apta per tots els públics!!

Vaaaa poseu-vos-hi que us esteu perdent un bon POSTRE!

Bon profit!

22 comentarios:

  1. I tant vegana...deu tenir un gust molt intens a coco...que m'encanta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Doncs jo també m'ho pensava peró no...té gust bastant fluixet a coco...se li hauria de posar coco ratllat perqué resalti més

      Eliminar
  2. Roser ,pues ya ves como se aprovecha todo y no se tira nada ,con esa leche de coco te quedo un flan de lo mas rico y es que tu si que sabes ...
    besinos guapa

    ResponderEliminar
  3. Que fácil y rico!! y sin huevo que lo hace menos pesado.
    Blanca de JUEGO DE SABORES

    ResponderEliminar
  4. Me encanta la idea de hacer el flan así, el sabor del coco me gusta mucho, me resulta muy apetecible,sin duda los voy a tener k probar,besitos

    ResponderEliminar
  5. I tant que m'ha passat, precisament tinc mitja llauna de llet de coco al congelador :)
    Ara ja sabré com gastar-la, je je je... ha de quedar un flam deliciós!

    ResponderEliminar
  6. El flan de coco me encanta, bueno el coco en todas sus variantes jajajaj. Te ha quedado para meter la cuchara desde aquí mismo. Besos

    ResponderEliminar
  7. El coco m’agrada molt, així el flam deu de ser una delícia, jo potser li posaria una mica de coco ratllat, per que sigui més intens Ummm
    Petons

    ResponderEliminar
  8. Me encanta esta receta, soy una apasionada de los flanes, me gustan todos y el coco me pirra. Lo haré y también le pondré un poquito de coco rallado, que me gusta la textura. Un abrazo máquina

    ResponderEliminar
  9. Unes postres delicioses! Perfectes si estas fent dieta (substituint el sucre per edulcorant)... Boníssim!
    Marta

    ResponderEliminar
  10. M'encanten els flams i el coco també, així que aquest postre per mi és una autèntica delícia!!! quina gana tu!! un petó!

    ResponderEliminar
  11. Me encanta el coco, que te voy a contar! jajaja
    pero lo que más, que sea vegano. Lo haré para sorprender a una amiga vegana que viene a comer conmigo. Le enccantará el menú y este postre.
    Un beso, desde el caribe cocotero

    ResponderEliminar
  12. Nena però que fàcil!!! Això ho tinc que provar!! petons

    ResponderEliminar
  13. Hola guapa, me encanta el flan de coco, hace tiempo que no lo preparo. Tomo nota ;) Un besazo!!

    ResponderEliminar
  14. Buena idea y ademas delicioso,es un gran invento el agar-agar
    peto

    ResponderEliminar
  15. Sí!!! M'ha passat! Sobra llet de coco i es queda a la nevera fins que se m'acaba fent malvé, perquè no dura gaire :-( El proper cop ja no em passarà, amb la teva idea!! Petons!

    ResponderEliminar
  16. Qué sencillo y qué rico, bueno, es que en casa el coco nos encanta...

    Abrazos!!!!

    ResponderEliminar
  17. Aquesta recepta em ve molt bé!!! per les dos veganes de la família!!! petó

    ResponderEliminar

  18. Buenas tardes Roser. El coco me encanta y este flan que has preparado, me parece ideal y tiene que estar de vicio, ahora mismo me comía yo más de uno.
    Un beso Paco

    ResponderEliminar
  19. Mai he preparat un flam de coco. Al veure el teu....m'han agafat moltes ganes!!! Ha de ser molt bo!!!
    Petons,
    Olga

    ResponderEliminar
  20. Fácil y rico, me encanta este flan.

    Besines

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!