Buscar este blog

lunes, 1 de octubre de 2018

Pastís de coco i maduixes blaugrana

Sou culés?

Us ho pregunto perquè aquest postre és blaugrana 😏

Em vaig inspirar amb el postre de coco del blog de la LalaKitchen, ja us en he parlat més d'una vegada que m'agrada i m'inspira molt.

És un postre sorprenent pel color, perquè aquest blau natural només el pot donar una alga, la espirulina blava, si voleu més info us deixo el LINK.

Ingredients (per a 2 postres):

PER LA BASE BLAVA:

- 190 g de carn de coco jove
- 30 g oli de coco
- 2 cullerades de xilitol
- 1/4 tassa d'aigua de coco o llet vegetal
- 1 culleradeta d'alga espirulina blava

PER LA PART GRANA:

- 200 g Maduixes
- 2 cullerades de llavors de chia


Preparació:

1. Triturem tots els ingredients de la part blava en una batedora potent. 

2. Ho introduïm dins un motlle i deixem que qualli unes hores.

3. Quan hagi passat un temps, triturarem les maduixes amb la chia i ho afegirem a sobre el motlle. Al cap de 2 hores ja ho podrem desmuntar i degustar.

A mi m'encanta el sabor del coco, i si ho mesclem amb fruita com les maduixes es converteix en una bomba al paladar.

Us agraden els colors??

Bon profit!

2 comentarios:

  1. M'ha fet molta gracia que sigui blaugrana, hehehe, a part de que el sabor ha de ser molt bo, però no convidis ningú del Madrid que li farà mal de panxa.
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. Sorpenent el seu nom, el seu color i de ven segur que està deliciòs.

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!