Buscar este blog

lunes, 3 de septiembre de 2018

Crema freda de pebrot i moniato

Sant tornem-hi!!!!

Doncs si, les tant desitjades i esperades vacances d'estiu ja s'ha acabat (oohhhhhh)!! Tot el què és bo s'acaba, ja se sap!!

Però, per sort, arriben les meves receptes, fresquetes, lleugeretes i boníssimes!! 

Avui us porto una crema freda que he descobert (tard) aquest estiu i que ens ha encantat a casa. És de l'autora Elka Mocker, del seu llibre Ama, come, vive, brilla, però amb el meu toc especial, clar. Té receptes delicioses i super fàcils de fer, us animo a que us el compreu. 

Ingredients (per a 4-6 persones):

- 3 pebrots vermells gran
- 500 g moniato
- 600 ml caldo de verdures ANETO
- 80 g llet de coco
- Mig alvocat gran (100g aproximadament)


Preparació:

1. Escalivem els pebrots i els moniatos al forn a 200ºC durant uns 50 minuts, depenent de la mida. Col·loquem paper de forn a una safata i afegim els pebrots i els moniatos. Aquests últims els haurem rentat amb pell, prèviament, untat amb oli i massatjat amb sal. Queden més sucosos i acaramelats.

2. Un cop estigui la verdura cuita, la deixarem refredar completament i li treiem la pell dels pebrots i dels moniatos.

3. Introduïm les verdures dins un vas de batedora, juntament amb el caldo de verdures, la llet de coco i l'alvocat i batem fins que ens quedi una crema homogènia.

I cap a la nevera per servir-la ben fresqueta.

Jo l'he acompanyada amb unes xips de coco, una cullerada de pesto i uns ous durs de guatlla.

Un plaer pels sentits, i més si us agrada el gustet a escalivat!

Bon profit!


4 comentarios:

  1. No se m'hauría acudit, pero veient la recepta em sembla molt bona aquesta combinació.
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. Original crema y que estoy seguro que gusta si o si.
    Bona setmana

    ResponderEliminar
  3. Siii...em vull jubilar! És l'estat ideal. Molt original la recepta. De vegades hi ha ingredients que no combinaries però després tot és possible pel paladar.

    ResponderEliminar
  4. Quina bona pinta aquesta combinació!Ja tinc ganes de tastar-la

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!