Buscar este blog

martes, 16 de septiembre de 2014

Calzone de mató amb xocolata

Avui una recepta ben golosa. Ja no hem de pensar amb l'operació biquini!!!

Ja sé que molts, per no dir la majoria de vosaltres us encanta, us xifla, necessiteu aquest dolç almenys un cop al dia.

Com sabeu, jo no sóc massa fan de la xocolata, tot i que també m'agrada, puc passar setmanes sense ni veure-la.

Aquesta recepta la dedico, doncs, a tots/es els meus amics/gues addictes a la xocolata. Perquè encara que hagueu tastat mil i una receptes de xocolata, aquesta segur que mai l'havieu vist abans!!

Ingredients:

- 1 Massa de pizza fresca
- 200 g Mató
-  200 g Xocolata amb llet
- Un grapat de nous
- Mantega


Preparació:

1. Farem cercles a la massa de pizza, per tal de formar mini pizzetes o mini calzones.

2. En un bol barrejarem el mató amb la xocolata fosa al microones (vigileu que no se us cremi, també la podeu fondre al bany maria) i les nous a trossets.

3. Posarem una culleradeta del farcit al centre de la mini calzone, i la tancarem fent-li la forma de calzone. La pintem amb mantega fosa i la courem al forn a 250ºC fins que agafi color daurat. 

Tanqueu bé les puntes de la calzone perquè a mi, com veieu, se'm va obrir. No passa res però queda pitjor presentat. També la podeu fer en forma de pizza, couent la massa primer i, un cop cuita, afegir-hi el farcit per sobre.

Original és, espero que us agradi xocoaddictes meus!!!

Bon profit!

13 comentarios:

  1. Pues aquí si tienes a uno que no puede vivir sin chocolate y que disfrutaría muchísimo con tu receta, qué bueno!!!

    Abrazos

    ResponderEliminar
  2. Jo sí que sóc addicta a la xocolata o sigui que les teves mini calzone em xiflen!!! Bravo, Roser!

    ResponderEliminar
  3. Original i de vici total! Una gran combinació!

    ResponderEliminar
  4. Doncs és una recepta perfecte per mi, que sóc súper llaminera i molt molt fan de la xocolata! Té una pinta brutal!!

    Petons!

    ResponderEliminar
  5. Sóc supermega fan de la xocolata...no puc passar ni un dia sense tastar-la i tu vas pel mateix camí!!! Per no agradar-te quins creps ets fots, eh?

    ResponderEliminar
  6. Roser , pues si que tiene que estar ricos estos calzone , yo me tomaria uno en la merienda con un cafetin
    besinos

    ResponderEliminar
  7. Ostres Roser quina recepta tan deliciosa, quin perill de calzone. Per cert, com que no estic tan activa per la blogosfera encara no havia vist el nou disseny i t'he de dir que m'encanta!!!!

    Petonets guapa

    ResponderEliminar
  8. Aquí una altra addicta a la xoco.. ! unes calzones perilloses...de vici total!!! bona setmana!

    ResponderEliminar
  9. Ostres doncs vaja súper postres! Mai se m'hagués ocurregut ajuntar el mató amb xocolata fosa per fer-ne una pasta i farcir, però és una idea bonísima. Tinc ganes de probar a veure com em surt, potser ho faig amb unes masses d'empanadilles que ja son rodones, ha de ser bo, tant així com fregides, a més es poden fer altres combinacions^^

    ResponderEliminar
  10. Quina pintassa aquestes calzones!! no se m'hagués acudit mai fer-ne amb calzone i xocolata, però sens dubte són unes postres genials!! un petó!

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!