Buscar este blog

domingo, 30 de junio de 2013

Cubanito....al meu toc

Avui un batut d'estiu total!!

Associo l'orxata a l'estiu, i el gelat també (tot i que en menjo durant tot l'any). Què us semblaria, doncs, una fusió d'orxata i gelat?

Aquest postre el vaig tastar fa anys a casa meva, els meus pares van barrejar orxata amb gelat de xocolata i em van dir: té, prova el cubanito? I jo: eing??!!

La veritat és que em va agradar molt i per això us el vull ensenyar a tots vosaltres, perquè qui no l'hagi vist mai, faci la prova ara que estem en plena temporada! Ja m'explicareu......

Ingredients (per 2 gots generosos):

- 500 ml orxata
- 2 boles gelat de xocolata LA FAGEDA
- Un rajolinet de baileys (opcional)
- Menta (per decorar)


Preparació:

1. Servir l'orxata ben freda amb una bola de gelat de xocolata LA FAGEDA.

2. Si us agrada, podeu tirar un rajolinet petit de baileys, de veritat que queda molt bé!

3. Decorem amb una fulleta de menta o no, podem triturar-ho o barrejar-ho amb la cullera.

Ens ho podem pendre com un batut o un postre líquid......

.....a disfrutar de l'estiuet!!!!

Bon profit!

17 comentarios:

  1. La Roser, no ho dubtis, vaig a provar aquesta original proposta, ara mateix.
    Tinc a la nevera orxata i gelats.
    Bona tarda de diumenge.

    ResponderEliminar
  2. Jo prefereixo el gelat i la orxata per separat, però, oj! Quina pinta! I si que fa estiu, si!
    Marta

    ResponderEliminar
  3. A mi no m'agrada gens l'orxata, però potser posant-hi el gelat... Si no em quedo amb el gelat sol, jajaja
    Petonets

    ResponderEliminar
  4. Crec que la mescla pot quedar molt bona, i una bona manera de que begui orxata que no em sol agradar especialment.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. que bo!!! I amb el rajolí de baileys encara millor, jijiji... :)

    ResponderEliminar
  6. M'encanta el cubanito! Des de sempre! És clar que amb gelats de la fageda encara no ho he provat mai! Petons

    ResponderEliminar
  7. No he tastat mai el cubanito, però perquè ignorant de mi no el coneixia!

    Em sembla que m'agradarà molt, però això de fer el Baileys opcional, nonono! Ha de ser obligatori, jajaja!!

    Petons!

    ResponderEliminar
  8. Un cubanito perfecte!!! de bo, eh!!! petó

    ResponderEliminar
  9. Uf si, me apunto a uno !! :)

    besines

    ResponderEliminar
  10. Sí, sí, amb un toc de baileys és el refresc perfecte per a l'estiu!!! l'orxata m'encanta, en podria beure litres i litres...

    ResponderEliminar
  11. En sóc una fan!! ara em falta provar-lo amb el toc de Baileys: cubanito Roser.

    ResponderEliminar
  12. Roser ,ese cubanito tiene que estar de muerte ,huummm asi fresquin entrara solo
    besinos guapa

    ResponderEliminar
  13. Sin tu toque de Baileys no sería lo mismo eh? Qué rico tiene que estar, para refrescarse y alimentarse muy bien. Besos

    ResponderEliminar
  14. Os hemos dado un premio en nuestro blog :D

    Nos encantan tus recetas :D
    http://cadoca.es/blog/premio-de-scrapetxea/

    ResponderEliminar
  15. Ohhh m'ha semblat una idea genial i deliciosa!!! No ho havia vist mai però t'asseguro que ho provare! jejejej

    ResponderEliminar
  16. buen toque tu has marcado con este cubanito¡¡
    Peto

    ResponderEliminar
  17. Un gelat sempre entre la mar de bé, ara que ja fa caloreta Ummm
    Petons

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!